3 КЛАС УРОК №18
СВІТ НЕВІДОМИЙ, ЕКЗОТИЧНИЙ.
ЕТНІЧНІ МОТИВИ В СУЧАСНІЙ МУЗИЦІ.
АРАНЖУВАННЯ.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю вам я!
Дітки, давайте пограємо в гру!Я вам буду кидати сніжки (запитання), на які ви будете давати відповіді? Ок?
Пропоную переглянути відеокліп
"EI CONDOR PASA".
Як ви вважаєте, до якого народу належить виконавець цієї мелодії?
Які музичні інструменти використовує музикант?
ЕТНІЧНА МУЗИКА - це музика, яка створена на основі мотивів народної музики із запозиченням народних інструментів або народної манери виконання.
№1
ЗАВДАННЯ
Уважно розглянь народні музичні інструменти. Визнач, етнічна музика якого народу виконується у їх супроводі?
РОЗСПІВКА
ТЕКСТ ПІСНІ
СВІТ НЕВІДОМИЙ, КАЗКОВИЙ.
КОНТРАСТ МУЗИЧНИХ ОБРАЗІВ.
СЮЇТА.
Доброго дня, любі дітки!
Вітаю вас на дистанційному уроці музичного мистецтва.
Наш урок розпочинаємо з музичного вітання.
МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ
Сьогодні ми поринемо разом з вами у казковий світ, невідомий. Який це світ казковий?
Сюїта – це музичний твір, який складається із самостійних, контрастних за характером п’єс, пов’язаних одна з одною спільною темою.
Едвард Гріг – норвежський
композитор. Він написав музику – сюїту
до драми Г. Ібсена (драматург).
Простий сільський хлопець з норвежського села. Мріє про різні подорожі, він придумує односельчанам різні видумані історії, які нібито відбувалися з ним.
Пер - егоїстичний, не любить працювати, поводить себе як хоче. За погану поведінку односельчани виганяють його із села.
Довгі роки подорожує Пер Гюнт, з ним відбуваються різні неприємні історії.
Йому пропонують багатство і він був багатий, але щастя так і не знайшов.
40 років подорожував. Повертаючись на рідну батьківщину, він нарешті зрозумів, що нічого важливого в своєму житті він не зробив. І тільки кохання дівчини по імені Сольвейг рятує його від відчаю та самотності.
частин : заспіву і приспіву. Мелодія
заспіву - спокійна. В музиці виражені
сум і покірність долі, а головне - віра.
Приспів звучить легко, в характері
грайливого танцю. Музика приспіву - це
згадка Сольвейг про першу зустріч з
Пером. Музика звучить все життя
у душі Сольвейг. Музика надії і щастя.
РИТМІЧНА ВПРАВА
ФІЗХВИЛИНКА
ТВОРУ:
Про що співається у пісні?
Де живуть казочки?
Якою за характером є мелодія пісні:
сумною чи веселою,
бадьорою чи похмурою,
плавною чи уривчастою?
РОЗУЧУВАННЯ ПІСНІ
1. Десь у темному старому диво-лісі
На високому зеленому горісі
Добра Казочка живе в гущавині
І мережива сплітає чарівні.
Вірно служать їй у лісі всі звірятка,
Стережуть і доглядають її хатку
І розносять ті мережива по світу
Щоб вони розповідали казку дітям.
Приспів:
Казочку про Вовка і Лисичку
І про дивну хатку Рукавичку,
Про Котигорошка, що дивну силу мав
І про Горбоконика, що до зірок літав,
І про пташку Золоте Перо.
Казку, де перемага світло і добро.
Я хотіла диво-ліс той відшукати,
Синю ластівку просила показати
Ту стежину, що до Казочки веде
І горіх, де вона плетиво пряде.
А моя матуся тихо посміхнулась,
Кольорову мені книжку простягнула
І промовила: "Відкрий її, будь ласка,
Тут знайдеш свою стежинку в добру
казку".
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:
Знайди правильну відповідь:
Сила звуку, гучність музичного
звучання - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Чергування довгих та коротких звуків - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Швидкість звучання музики - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Урок підготувала: Більська Ірина
Вікторівна
Комментариев нет:
Отправить комментарий