Powered By Blogger

среда, 22 апреля 2020 г.

Рухливі ігри в приміщенні



Ну ж бо, наздожени!
Ця весела й цікава гра прекрасно підходить для дітей середнього й 
старшого дошкільного віку. Вона призначена для розвитку рухових 
навичок й уміння домовлятися, уваги й пам'яті, уміння 
співпрацювати з товаришами. Брати участь у ній може необмежена 
кількість дітей (від 10 до 25 осіб). З числа гравців вибирається ведучий,
 інші ж учасники вишиковуються в шеренгу один за одним. Ведучий 
рахує до п'яти, після чого перший та останній гравці з шеренги вибігають
 зі своїх місць, останній намагається наздогнати першого. Той, кого 
наздогнали, вибуває з гри. Виграє той учасник, який залишиться 
невпійманим останнім. У другому турі можна змінити правила, щоб 
перший у шерензі наздоганяв останнього.

Гра «Водонос»
Якщо Ви хочете прищепити дітям витримку й навчити їх бути акуратними
 й обережними, то ця гра підійде Вам ідеально. У її основі лежить змагання 
двох гравців, які переносять воду між двома посудинами (краще за все – з 
миски в склянку) за допомогою чайних або столових ложок. За певний 
період часу кожен учасник повинен перенести якомога більше води. Ці 
ємності повинні бути на відстані декількох метрів, а гравці не 
можуть допомагати собі іншою рукою – нести ложку можна тільки в одній.

«Космічні перегони»
Гравці утворюють команди. Кожній команді потрібен великий м'яч.
Мета гри — простежити, яка команда перша освоїть космос. Перший 
гравець з кожної команди пробігає через кімнату з м'ячем і котить його 
назад до наступного гравця. Та команда, яка перша перетне кімнату, виграє 
і стає володаркою космосу.
«Одвічний рух»
Усі учасники гри сідають у коло. Один гравець починає показувати фізичні
рухи (махати рукою, тупотіти ногою тощо). Гравець, що праворуч нього, 
має повторити його рух і додати щось своє. Третій повторює рухи обох і 
додає своє тощо. Той, хто не може згадати хоча б одну дію чи робить 
рух у неправильному порядку, виходить з гри.

«Алфавіт»
     При кожному стрибку гравець має назвати одну з букв алфавіту (спосіб 
     стрибання має бути складним, щоб важко було безпомилково
     стрибнути 
    тридцять три рази, називаючи всі букви алфавіту). Зробивши помилку,
 гравець 
має
 відразу назвати рослину на цю букву чи тварину, чи місто, про
 що домовляються перед грою. Якщо це вдалося зробити відразу, гравець
 може починати стрибати спочатку, якщо ні — черга наступного гравця. 
Завдання учасника гри — пройти всі букви алфавіту.

«Феєрверк»
  Гравці вибирають по одному спритному гравцеві з команди. Ті мають 
утримати одночасно в повітрі спочатку два, а потім три, чотири, п'ять 
порожніх, різнобарвних, одноразових целофанових пакетів, підкидаючи 
їх двома руками.

«Золоті ворота»
Двоє ведучих, узявшись за руки зверху, утворюють ворота і співають пісню: 
Золоті воротаПропускають не завжди. На перший раз прощається, На 
другий раз забороняється, А на третій раз — не пропустимо вас! Усі інші 
учасники, поки лунає пісня, пробігають крізь «ворота». На останні слова 
ворота зачиняються, хто «упіймався», виходить з гри.

Кенгуру
Ця гра дуже активна, вона призначена для дітей від 5 до 8 років і 
прекрасно розвиває спритність, волю до перемоги й уміння працювати 
в команді. Для проведення цієї гри знадобляться великі міцні мішки, 
свисток для ведучого, а також крейда. Грати в цю гру може необмежена 
кількість дітей, які діляться на дві рівні команди. Накресливши на підлозі 
дві лінії старту й фінішу, ведучий дає свисток про початок гри. 
Учасники забави вибудовуються в шеренги й по черзі стрибають в 
мішках від старту до фінішу та назад, потім передають мішок іншому гравцеві. 
Перемагає та команда, учасники якої першими пройшли дистанцію.

Гра «Зоопарк»
Цю пізнавальну гру можна поєднувати з розповіддю про різних тварин 
або показом фільму про дику природу. Ця забава розвиває 
в дітях спостережливість, рухові навички й уяву. Учасники гри сідають 
в коло (краще за все цю гру проводити на килимках на підлозі). Ведучий 
просить показати тварину (наприклад, тигра або слона, лютого лева або 
боязкого зайця). Серед гравців перемагає той, хто досяг максимальної
 схожості, він стає ведучим і дає завдання тим, хто залишився. 

Рухлива гра «Кіт і миші»

 необхідно розставити стільці колом таким чином, щоб сидіння були 
спрямовані всередину;
 на кожен стілець, крім одного сідає «мишка», за її спиною стоїть «кішка».
 «кішка» що стоїть за порожнім стільцем підморгує придивилася «мишці», 
тим самим переманюючи її до себе;
 завдання «мишки» - пересісти на порожній стілець, завдання «кішки» -
 її утримати;
залишилася без «мишки» «кішка» переманює до себе іншу;
 через деякий час учасники міняються ролями.


«Кулька»
Ведучий підкидає повітряна куля. Поки він летить, можна ворушитися, 
торкнувся підлоги - всі повинні застигнути і не посміхатися. Хто не 
виконав - вибуває з гри.

Рухлива гра «Хитра лисиця»
 визначимо місце, де буде будинок хитрої лисиці;
 учасники стають колом, не торкаючись один одного і закривають очі;
 ведучий призначає «хитру лисицю», обійшовши коло і торкнувшись 
одного з учасників;
 всі відкривають очі і з невеликими інтервалами хором запитують «Де 
ти, хитра лисиця?"»;
 після третього питання хитра лисиця вибігає в центр кола, піднімає руку 
і кричить «Я тут!»;

 гравці розбігаються, а лисиця їх ловить і відводить в будиночок;
 після того, як не спійманим залишається один учасник гра повторюється.
Рухлива гра «Бездомний заєць»
 вибираємо двох учасників - «мисливця» і «бездомного зайця»;
 учасники «зайці» відзначають кожен свій будиночок - креслять коло або 
стають у центр обруча;
 «бездомний заєць» тікає від «мисливця», прагнучи при цьому заскочити в 
чужій будиночок;
 «заєць», будиночок якого заскочив «бездомний заєць», міняється з ним 
ролями і починає тікати від «мисливця»;
 якщо «мисливець» ловить «зайця», вони міняються ролями.

Рухлива гра «Атоми і молекули»

 вибираємо ведучого;
 гравці у вільному порядку рухаються, стрибають танцюють;
 по команді ведучого «реакція йде по три (чотири, п'ять)» гравці беруться 
за руки і утворюють ланцюжки з заданого числа гравців;

 гравці не встигли виконати команду ведучого вибувають з гри.

Рухлива гра «Гуси-гуси»
Дитячі рухливі ігри в приміщенні
 гравці «гуси» шикуються біля однієї стіни;
 місце біля іншої стіни визначається як їх будиночка;
 ведучий займає місце посередині кімнати;
 між ведучим і «гусьми» відбувається діалог :

Ст.: гуси-гуси!
Р.: га-га-га!
Ст.: їсти хочете?
Р.: так-так-так!
Ст.: ну летите, раз хочете, тільки крила бережіть!
 після цього «гуси» летять у свій будиночок, а ведучий їх ловить.

День і ніч
Мета гри: розвиток силової витривалості, швидкості реакції.
На ігровому майданчику на деякій відстані один від одного проводяться 
дві лінії. У одній лінії шикуються хлопчики, в іншої дівчинки. Між 
ними знаходиться ведучий. Команда хлопчиків - «ніч», команда дівчаток - 
«день». По команді «Ніч!» хлопчики ловлять дівчат, по команді «День!» 
дівчата ловлять хлопчиків.
Правила гри: «осаленные» переходять в команду суперника.

Жаба
Мета гри: навчання стрибкам з місця у довжину у воді, зміцнення 
опорно-рухового апарату.
Гра проводиться на мілководді, де глибина сягає колін дитини.
Перед початком гри вихователь показує дітям, як скаче жаба, а потім 
пропонує повторити.
Стоячи у воді, дитина глибоко присідає, потім, різко випрямляючи 
ноги, відштовхується від дна і здійснює стрибок, витягнувши руки вперед. 
Під час стрибка ноги підтягуються до рук. Дитина опускається на обидві ноги.
Після оволодіння технікою стрибка вихователь може влаштувати змагання 
між 3-4 «жабами», хто з них стрибне далі за 3-5 стрибків.

Хто далі?..
За метою і характером нагадує гру «Жаба».
Діти шикуються в одну шеренгу на відстані витягнутої руки один від 
одного у самої кромки води. За сигналом (бавовна в долоні, свисток тощо) 
або командою вихователя діти по черзі або одночасно, відштовхуючись 
двома ногами, стрибають у воду, намагаючись стрибнути якомога 
далі. Переможець визначається після 2-3 спроб.
Варіант гри: від кромки води дитина вчиняє не один, а три стрибка поспіль, 
два з яких здійснює вже стоячи у воді.
Перемагає дитина, продвинувшийся далі інших після трьох стрибків.

«Поміняйтеся місцями»
Гравці сидять на стільцях у колі. Ведучий пропонує помінятися місцями тим, у кого, наприклад, блакитні очі (шнурки на черевиках, імена починаються чи закінчуються на букву «А»). Під час пересаджувань гравців ведучий має хутенько сісти на звільнене місце. Той, хто залишиться без місця, стає ведучим.

«Зміна місць»
Дві команди шикуються в шеренги одне навпроти одного. За командою ведучого гравці команд міняються місцями. Перемагає та команда, яка першою вишикується в шеренгу. Гру можна урізноманітнити, змінюючи початкове положення, стоячи спиною одне до одного, сидячи обличчям одне до одного, спиною одне до одного, лежачи на животі або на спині.

« Дізнайся мене»
 У грі бере участь багато дітей. Ведучому зав'язують очі, він стає в центр кола. За сигналом (бавовни) провідного грають починають рухатися по колу. Повторний бавовна зупиняє рух. Тепер ведучий повинен вказати на кого-то з граючих і спробувати його впізнати. Він має право доторкнутися до гравця і, якщо не може вгадати, попросити його що-небудь вимовити (зобразити тварина - промуркотів, пропищати, прогавкати, прокукурікати і т.д.). Якщо ведучий не дізнається дитини, він водить вдруге.

« Мишоловка»
 Двоє стають один проти одного з'єднують руки і піднімають їх вище.    Обидва хором говорять: "Як нам миші набридли, все погризли, все поїли. Мишоловку ми поставимо і мишей тоді спіймаємо!" Завдання граючих поки провідні говорять віршик, пробігти під їх зчепленими руками. Але на останніх словах провідні різко опускають руки і когось з гравців обов'язково ловлять. Той хто потрапив у мишоловку приєднується до ловцям. Мишоловка виростає. Гра продовжується до тих пір поки не залишиться одна миша - переможниця.

«Танець з предметом»
 Всі гравці танцюють і одночасно передають один одному невеликий предмет (іграшку, апельсин). Ведучий час від часу вимикає музику. Той, у кого в цей момент опинився в руках предмет, вибуває.  Виграє останній залишився на танцювальному майданчику гравець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий