Powered By Blogger

вторник, 21 апреля 2020 г.

Спортивні години на ГПД.



Конспекти спортивних годин
Результат пошуку зображень за запитом "спорт"Мета: Сприяти розвитку творчої ініціативи, кмітливості, спритності й швидкості в руках.
Інвентар: м'яч, скакалки.
I частина. Шикування. Організаційні вказівки вихователя. Ходьба. Повільний біг з переходом на ходьбу.Швидкий біг „змінкою", танцювальний крок „польки". Рухові вправи на загальний розвиток на місці.
ІІ частина. Шикування в колону по чотири.
Гра „Тунель". Гравці ділятъся на дві команди. Колони по двоє берутъся за руки. За командою вихователя, діти, які стоять останніми в своїх командах, тунелем під піднятими руками гравців біжать вперед, стають попереду колони i піднімають руки догори. Останні гравці в кожній команді виконують те ж, що i минула пара. Виграє команда, гравці якої спритнішими.
Вказівки до гри: як тільки гравці починають бігти вперед, останні пересуваються на одне місце назад. Відстань між учасниками не повинна зменшуватись.

Спортивна година

Мета: розвивати загальну витривалість, спритність, закріпити i вдосконалити навички з рівноваги, стрибках, які були вивчені раніше.




Конспекти прогулянок у ГПД

Прогулянка «Спостереження за деревами, які дерева ростуть біля школи»
Мета: у дітей формуються прийоми спостережень за деревами.
Пов’язане зображенняХід спостереження
Для проведення спостереження вчитель намічає чудовий куточок природи. Проводиться бесіда, під час якої закріплюються одержані внаслідок спостережень знання про зміни в неживій природі восени. Діти відмічають, що Сонце світить не так яскраво, як влітку, менше тепла посилає на Землю. Все частіше бувають хмарні дні, йдуть дощі. На місці, передбаченому для проведення екскурсії, вчитель пропонує дітям тихенько-тихенько постояти, прислухатись і приглянутись до природи, яка їх оточує. Після 1—2 хв. мовчання повідомляє, що діти спостерігали золоту осінь. «Чому цю пору року так назвали?— запитує вчитель.
— Які кольори зараз переважають у природі?» Він звертає увагу дітей на те, що крім золотисто-жовтого кольору осінь розфарбувала листя дерев і в інші кольори, пропонує дітям визначити, в які саме. Організовуються спостереження за окремими деревами за таким планом: як називається дерево? як ти впізнав, що це липа (клен, береза...)? які в нього стовбур, гілки? яка кора за кольором, на дотик? як змінилося забарвлення листя з приходом осені? Слід також запропонувати дітям простежити, як окремі листочки відриваються від гілок і падають на землю. Назвати спостережуване явище «листопадом». Пригадати відому їм пісню «Падає листя» (муз. М. Красєва, слова М. Івенсен, перекл. з рос. В. Гужви):
Падає, падає листя,
Листя в саду мерехтить,
Жовте, яскраво-вогнисте.

Комментариев нет:

Отправить комментарий