Powered By Blogger

воскресенье, 3 апреля 2022 г.

1-клас.04.04-08.04.2022.р.

 


                                                                 Тема уроку:

              "Хто сховався в музичних звуках"- 

розвток асоціаційного мислення ("голоси"тварин, машин, явищ природи").

                            . 


Переглдяньте фрагмент мультфільму             "Як годували ведмежатко" та
дайте відповіді на запитання:

1. Про кого розповідається у мультфільмі?
2. Чи правильно годували у мультфільмі маленьке ведмежатко?
3. Чому в кінці мультфільму всі ведмедики стали стрункими?




Музика може передавати святковий настрій, а навіть відтворювати найрізноманітніші речі: голоси та поведінку тварин, явища природи та навіть роботу транспортних засобів.


Прослухайте та перегляньте музичні твори  Д. Россіні "Дует котів", 
М. Римський - Корсаков " Океан - море синєє". Вступ до опери "Садко" та дайте відповіді на запитання:

1. За допомогою чого музика відтворює "голоси" тварин,  явищ природи?
2. Як за допомогою музичних засобів вдалося зобразити риси тварин, природних явищ природи?

" Дует котів"  Д. Россіні


М. Римський - Корсаков "Океан - море синєє". Вступ до опери "Садко".


РИТМІЧНА ВПРАВА


ФІЗХВИЛИНКА



РОЗСПІВКА

ВИВЧЕННЯ ПІСНІ



ЗАВДАННЯ!

Оберіть слова, які найкраще характеризують цю пісню:
сумна, весела, радіснаповільна, помірна, швидкалагідна, сувора.


ТЕКСТ ПІСНІ

1. МУР, МУР, МУР МУРКОЧЕ КИЦЯ,
ДО МАЛЕНЬКИХ КОШЕНЯТОК.
МУР, МУР, МУР ТАК НЕ ГОДИТЬСЯ
ТРЕБА СПАТИ, ТРЕБА СПАТИ.

2. КОЖНА МАМА ДЛЯ МАЛЯТИ,
КОЛИСКОВУ ЗАСПІВАЄ.
ПРИЙДЕ ВЕЧІР, ТРЕБА СПАТИ
ЦЕ УСІ НА СВІТІ ЗНАЮТЬ.

3. ГАВ, ГАВ, ГАВ Я ЧУЮ ЗНОВУ,
ТО МАЛЕНЬКІ ЦУЦЕНЯТА.
РОЗБИШАКИ НЕВГАМОВНІ
І НІЯК НЕ ХОЧУТЬ СПАТИ.

4. КО, КО, КО  ВОРКОЧЕ КВОЧКА
НАГОЛОШУЄ КУРЧАТАМ.
СІЛО СОНЦЕ У ГАЙОЧКУ
ТРЕБА СПАТИ, ТРЕБА СПАТИ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий