Тема уроку:
"Хто сховався в музичних звуках"-
розвток асоціаційного мислення ("голоси"тварин, машин, явищ природи").
.
Переглдяньте фрагмент мультфільму "Як годували ведмежатко" та
дайте відповіді на запитання:
1. Про кого розповідається у мультфільмі?
2. Чи правильно годували у мультфільмі маленьке ведмежатко?
3. Чому в кінці мультфільму всі ведмедики стали стрункими?
Музика може передавати святковий настрій, а навіть відтворювати найрізноманітніші речі: голоси та поведінку тварин, явища природи та навіть роботу транспортних засобів.
М. Римський - Корсаков " Океан - море синєє". Вступ до опери "Садко" та дайте відповіді на запитання:
1. За допомогою чого музика відтворює "голоси" тварин, явищ природи?
2. Як за допомогою музичних засобів вдалося зобразити риси тварин, природних явищ природи?
" Дует котів" Д. Россіні
РИТМІЧНА ВПРАВА
РОЗСПІВКА
ВИВЧЕННЯ ПІСНІ
ЗАВДАННЯ!
Оберіть слова, які найкраще характеризують цю пісню:
сумна, весела, радісна, повільна, помірна, швидка, лагідна, сувора.
1. МУР, МУР, МУР МУРКОЧЕ КИЦЯ,
ДО МАЛЕНЬКИХ КОШЕНЯТОК.
МУР, МУР, МУР ТАК НЕ ГОДИТЬСЯ
ТРЕБА СПАТИ, ТРЕБА СПАТИ.
2. КОЖНА МАМА ДЛЯ МАЛЯТИ,
КОЛИСКОВУ ЗАСПІВАЄ.
ПРИЙДЕ ВЕЧІР, ТРЕБА СПАТИ
ЦЕ УСІ НА СВІТІ ЗНАЮТЬ.
3. ГАВ, ГАВ, ГАВ Я ЧУЮ ЗНОВУ,
ТО МАЛЕНЬКІ ЦУЦЕНЯТА.
РОЗБИШАКИ НЕВГАМОВНІ
І НІЯК НЕ ХОЧУТЬ СПАТИ.
4. КО, КО, КО ВОРКОЧЕ КВОЧКА
НАГОЛОШУЄ КУРЧАТАМ.
СІЛО СОНЦЕ У ГАЙОЧКУ
ТРЕБА СПАТИ, ТРЕБА СПАТИ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий