Powered By Blogger

воскресенье, 10 апреля 2022 г.

1-клас.10.04-15.04.2022.р.


                                                               Тема уроку:

                        Веселкові ноти: як ноти з 

                       кольорами подружились".

               Колірні асоціації. Кожній нотці-

                           колір веселки.


Перегляньте мультфільм на пісню 
" Кольори веселки" та дайте відповідь на запитання:
1. Про що розповідається у мультфільмі?
2. Скільки кьорорів у веселки? Назвіть їх.



Пригадайте назви та розміщення нот на нотному стані.
Пригадайте: що це є?


Відповідь!

Музичне як і образотворче мистецтво поєднує число сім.
Сьогодні на уроці поговоримо про веселку. Прослухайте музичний твір 
С. Прокоф'єва " Дощ і веселка" та дайте відповіді на запитання:
1. Якими звуками передає композитор та музиканти особливе враження від дощу та веселки?
2. Який настрій створює ця музика?
3. Оберіть із поданих слів ті слова, що відповідають настрою цього музичного твору: легкість, похмурість, свіжість, грайливість, сум, радість.

СЛУХАЄМО   МУЗИКУ


СЕРГІЙ ПРОКОФ'ЄВ



РИТМІЧНА ГРА


ФІЗХВИЛИНКА



РОЗСПІВКА



ВИВЧАЄМО ПІСНЮ "ВЕСЕЛКА"
 



УРОК ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ІВАНЧЕНКО ІРИНИ ЛЕОНІДІВЕНИ

Комментариев нет:

Отправить комментарий