Індивідуальний план роботи
вихователя ГПД Більської І.В.
на період карантину .
№ п\п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1. | 12.03.2020 р. | Заповнення журналу ГПД
Упорядкування робочої документації з ГПД
Нарада при директорі з питань карантину
Опрацювання матеріалів по самоосвіті
Упорядкування папок для роботи з учнями в ГПД
| |
2. | 13.03.2020 р. | Опрацювання матеріалів по самоосвіті
Нарада при директорі з питань карантину
Збір матеріалів для написання статті з курсової підготовки
Підготовка матеріалів для виховних годин
| |
3. | 16.03.2020 р. | Складання плану роботи на період карантину (з 12.03.2020 р. по 20.03.2020 р.)
Упорядкування папок для роботи з учнями в ГПД
Підготовка матеріалів для виховних годин та бесід з учнями.
| |
4. | 17.03.2020 р. | Збір матеріалів для самоосвіти
Опрацювання методичної літератури
Підготовка цікавих завдань для дітей.
| |
5. | 18.03.2020 р. | Опрацювання методичної літератури
Підготовка матеріалів для виховних годин
Підбір шаблонів для виготовлення поробок у ГПД
| |
6. | 19.03.2020 р. | Опрацювання матеріалів по самоосвіті
Підбір шаблонів для виготовлення поробок .
ЯК СТВОРИТИ ГОЛУБА СВОЇМИ РУКАМИ? | |
7. | 20.03.2020 р. |
Опрацювання методичної літератури
Підготовка матеріалів для виховних годин.
Опрацювання фахової літератури
|
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Примітка
|
Відмітка про виконання
|
||
1
|
06.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Пошук інформації та матеріалів для розробки виховної години «У пошуках
добра».
|
||||
2
|
07.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Опрацювання методичної літератури.
|
||||
3
|
08.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розроблення пам’ятки «Як уберегтися від короновірусу COVID-19».
3.Розроблення презентації власного досвіду роботи вихователем .
|
||||
4
|
09.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка пам’ятки «Карантин.
Сам удома» правила поведінки.
|
||||
5
|
10.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Розробка матеріалів для виховних годин щодо екологічного виховання.
|
||||
6
|
13.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті
2.Упорядкування папки вихователя Пошук нових матеріалів.
3. Опрацювання методичної літератури.
|
||||
7
|
14.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті
2. Розробка виховної години «Хто тебе є патріотом України?»
3. Бесіда в онлайн режимі з батьками.
|
||||
8
|
15.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Поновлення презентації «Портфоліо вихователя »
|
||||
9
|
16.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка практичного заняття «Великодня писанка-витинанка» для
самостійного виготовлення учнями.
3.Пошук матеріалів для виховних годин та бесід.
4. Упорядкування папки власного досвіду
|
||||
10
|
17.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Опрацювання методичної літератури.
|
||||
11
|
21.04.2020
|
1.Фізкультхвилинка.Віртуальна гра -подорож.
2.Доповнення папки вихователя новими
матеріалами.
|
||||
12
|
22.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Перегляд презентації «Дотримання особистої гігієни та режиму дня».
3. Опрацювання методичної літератури
|
||||
13
|
23.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Пошук матеріалів до теми «Без верби і калини – нема України».
3.Збір матеріалів для подальшої роботи щодо патріотичного виховання.
4. Опрацювання методичної літератури
|
||||
14
|
24.04.2020
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Пошук матеріалів для виховних годин та бесід щодо техніки безпеки.
3. Опрацювання методичної літератури.
4.
|
||||
Індивідуальний план роботи під час карантину
(27.04.2020 – 29.05.2020)
вихователя ГПД
Більська І.В.
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями | |
1
|
27.04
|
1. Самоосвіта
2. Перегляд вебінару «Профілактика булінгу в дитячому середовищі».
3.Онлайн консультація для батьків
|
Онлайн платформа « Всеосвіта»
| ||
2
|
28.04
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Віртуальна гра «У пошуках добра».
|
Онлайн платформа «Всеосвіта»
Viber.
| ||
3
|
29.04
|
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка пам’ятки «Карантин. Сам удома» правила поведінки
|
Соціальні мережі, Viber
Онлайн платформа «Всеосвіта »
| ||
4
|
30.04
|
1.Опрацювання статей, що описують прояви дитячих інфекційних хвороб з метою застосування результатів такого вивчення для контролю за станом здоров’я вихованців колективу ГПД.
2. Індивідуальна бесіда з батьками ГПД щодо організації проведення часу під час карантину. Проведення безпечних та цікавих хімічних дослідів в домашніх умовах .
|
Онлайн платформа «Всеосвіта».
| ||
5
|
04.05
|
1 Поповнення власної бібліотеки дидактичних ігор на основі передового педагогічного досвіду.
2.Самоосвіта .
|
Онлайн платформа «Всеосвіта».
| ||
6
|
05.05
|
1. Самоосвіта . Перегляд вебінару .
2. Консультації для батьків. Навчаємо граючись: ідеї найцікавіших ігор для школярів молодших класів під час карантину.
|
Viber, coціальні мережі .
Освітня платформа «На урок»
| ||
7
|
06.05
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури .
Рухливі ігри в приміщені.
2.Самоосвіта .
|
Всесвітня мережа інтернет.
Онлайн платформа «Всеосвіта»
| ||
8
|
07.05
|
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури
2 Поповнення власної бібліотеки вихователя ГПД розробками виховних годин, годин спілкування, тематичних годин, педагогічними новинками на основі опрацювання фахової літератури.
|
Viber, coціальні мережі.Освітня платформа «Всеосвіта»
Журнал«Вихователю ГПД. Усе для роботи»
Журнал «ЧІЗ. Чудові Інтелектуальні Забавки» за посиланням http://journal.osnova.com.ua/journal/58-%D0%A7%D0%86%D0%97._%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8
| ||
9
|
08.05
|
1.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2.Віртуальна подорож цікаві міста України.
3.Індивідуальна бесіда з учнями в онлайн-режимі.
|
Онлайн-платформа «Всеосвіта»
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
| ||
12.05.
|
1). Бесіда «Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка?»;
2). Фізкультхвилинка для очей;
3). Психологічний тренінг для батьків.
|
| |||
13.05.
|
1). Правила доброчинності «Рецепти доброти»;
2). Прогулянка- фантазія спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни;
3). Міні-лекція для батьків «Спілкування у сім’ї».
|
| |||
14.05.
|
1). Чому господарювати у природі людина має відповідально?;
2). Зарядка для очей;
3). Створення умов для розвитку і прояву потенційних можливостей учнів.
|
| |||
15.05.
|
1). Години спілкування та бесіди до Дня Європи;
2). Зарядка для очей;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Нескінченне речення».
|
| |||
18.05.
|
1). Бесіда «Земля – наш спільний дім». Вірш Г.Малик «Зламана гілка»;
2). Правила безпеки - правила життя. Навчальний фільм для дітей;
3). Індивідуальна корекційна робота з розвитку читацьких навичок. Індивідуальна бесіда з батьками з питань виховання учня.
|
| |||
19.05.
|
1). Бесіда «Як працює ваша імунна система»;
2). «Правила дорожнього руху»;
3).
Гра «Знайди і промовчи» |
| |||
20.05.
|
1). Подолання дитячих страхів;
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Забутий предмет».
|
| |||
21.05.
|
1). Години спілкування, бесіди: «Вишиванка – споконвічний оберіг» до Дня української вишиванки;
2). Емоції шукають виходу;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток фонематичного слуху «Луна».
|
| |||
22.05.
|
1). Години спілкування, бесіди до Дня слов’янської писемності: “Рівноапостольні Кирило та Мефодій”;
2). Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі.;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Відтворення».
|
| |||
25.05.
|
1). Життя – найвища цінність кожної людини.
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі.
|
| |||
26.05.
|
1). Слух. Як ми чуємо звук?
2). Бесіда «Від чого залежить здоров’я»;
3). Фізкультхвилинка "Весела руханка".
|
| |||
27.05.
|
1). Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Оповідання В.Сухомлинського «Бо я – людина»;
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Анкетування батьків «Як ви спілкуєтесь з дитиною?». Індивідуальна бесіда з батьками учня: «Організація дозвілля молодшого школяра».
|
| |||
28.05.
|
1). Прогулянка- фантазія «У царстві квітів»;
3). Індивідуальна корекційна робота з розвитку читацьких навичок. Індивідуальна бесіда з батьками з питань виховання учня.
| ||||
29.05.
|
1). Година спілкування та бесіди «Мій дім – споконвічний оберіг родинного вогнища»;
2). Фізкультхвилинка «Виростемо великі»;
3). Індивідуальна бесіда з батьками з питань поведінки учня.
|
| |||
Комментариев нет:
Отправить комментарий