Powered By Blogger

вторник, 31 марта 2020 г.

Індивідуальний план роботи вихователя ГПД Більської І.В.

Індивідуальний план роботи
вихователя ГПД Більської І.В.
на період карантину .


№ п\пДатаЗміст роботиПримітки
1.12.03.2020 р.Заповнення журналу ГПД
Упорядкування робочої документації з ГПД
Нарада при директорі з питань карантину
Опрацювання матеріалів по самоосвіті
Упорядкування папок для роботи з учнями в ГПД

2.13.03.2020 р.Опрацювання матеріалів по самоосвіті
Нарада при директорі з питань карантину
Збір матеріалів для написання статті з курсової підготовки
Підготовка матеріалів для виховних годин



3.16.03.2020 р.Складання плану роботи на період карантину (з 12.03.2020 р. по 20.03.2020 р.)

Упорядкування папок для роботи з учнями в ГПД
Підготовка матеріалів для виховних годин та бесід з учнями.


4.17.03.2020 р.Збір матеріалів для самоосвіти
Опрацювання методичної літератури
Підготовка цікавих завдань для дітей.

5.18.03.2020 р.Опрацювання методичної літератури
Підготовка матеріалів для виховних годин
Підбір шаблонів для виготовлення поробок у ГПД

6.19.03.2020 р.Опрацювання матеріалів по самоосвіті

Підбір шаблонів для виготовлення поробок .

ЯК СТВОРИТИ ГОЛУБА СВОЇМИ РУКАМИ? 


7.20.03.2020 р.




Опрацювання методичної літератури
Підготовка матеріалів для виховних годин.
 Опрацювання фахової літератури



п/п
ДАТА
ЗМІСТ РОБОТИ
Примітка
Відмітка про виконання
1
06.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Пошук інформації та матеріалів для розробки виховної години «У пошуках добра».


2
07.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Опрацювання методичної літератури.


3
08.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розроблення пам’ятки «Як уберегтися від короновірусу COVID-19».
3.Розроблення презентації власного досвіду роботи вихователем .


4
09.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка  пам’ятки «Карантин. Сам удома» правила поведінки.


5
10.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Розробка матеріалів для виховних годин щодо екологічного виховання.


6
13.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті
2.Упорядкування папки вихователя Пошук нових матеріалів.
3. Опрацювання методичної літератури.


7
14.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті
2. Розробка виховної години «Хто тебе є патріотом України?»
3. Бесіда в онлайн режимі з батьками.


8
15.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Поновлення презентації «Портфоліо вихователя »


9
16.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка практичного заняття «Великодня писанка-витинанка» для самостійного виготовлення учнями.
3.Пошук матеріалів для виховних годин та бесід.
4. Упорядкування папки власного досвіду


10
17.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Опрацювання методичної літератури.


11
21.04.2020
1.Фізкультхвилинка.Віртуальна гра -подорож.
2.Доповнення папки вихователя  новими матеріалами.


12
22.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Перегляд презентації «Дотримання особистої гігієни та режиму дня».
3. Опрацювання методичної літератури


13
23.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Пошук матеріалів до теми «Без верби і калини – нема України».
3.Збір матеріалів для подальшої роботи щодо патріотичного виховання.
4. Опрацювання методичної літератури


14
24.04.2020
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Пошук матеріалів для виховних годин та бесід щодо техніки безпеки.
3. Опрацювання методичної літератури.
4. 






Індивідуальний план роботи під час карантину
(27.04.2020 – 29.05.2020)
вихователя ГПД
Більська І.В.

п/п
Дата
Зміст роботи
Примітка
Примітки

Вставити посилання з поясненнями, завданнями
1
27.04
1. Самоосвіта
2. Перегляд вебінару «Профілактика булінгу в дитячому середовищі».
3.Онлайн консультація для батьків

Онлайн платформа       « Всеосвіта»
2
28.04
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2.Віртуальна гра «У пошуках добра».

Онлайн платформа «Всеосвіта»
Viber.
3
29.04
1.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів по самоосвіті.
2. Розробка  пам’ятки «Карантин. Сам удома» правила поведінки

Соціальні мережі, Viber
Онлайн платформа «Всеосвіта »
4
30.04
1.Опрацювання статей, що описують прояви дитячих інфекційних хвороб з метою застосування результатів такого вивчення для контролю за станом здоров’я вихованців колективу ГПД.
2. Індивідуальна бесіда з батьками ГПД щодо організації  проведення часу під час карантину. Проведення безпечних та цікавих хімічних дослідів в домашніх умовах   .

Онлайн платформа «Всеосвіта».
5
04.05
1 Поповнення власної бібліотеки дидактичних ігор на основі передового педагогічного досвіду.
2.Самоосвіта .            

Онлайн платформа «Всеосвіта».
6
05.05
1. Самоосвіта . Перегляд вебінару .
2.  Консультації для батьків. Навчаємо граючись: ідеї найцікавіших ігор для школярів молодших класів під час карантину.

Viber, coціальні мережі .
Освітня платформа «На урок»
7
06.05
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури .
Рухливі ігри в приміщені.
2.Самоосвіта .

Всесвітня мережа інтернет.
Онлайн платформа «Всеосвіта»
8
07.05
1.  Перегляд інформаційно-методичної літератури
2 Поповнення власної бібліотеки вихователя ГПД розробками виховних годин, годин спілкування, тематичних годин, педагогічними новинками на основі опрацювання фахової літератури.

Viber, coціальні мережі.Освітня платформа «Всеосвіта»
 Журнал«Вихователю ГПД. Усе для роботи»
9
08.05
1.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2.Віртуальна подорож цікаві міста України.

3.Індивідуальна бесіда з учнями в онлайн-режимі.

Онлайн-платформа «Всеосвіта»
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
12.05.
1). Бесіда «Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка?»;
2). Фізкультхвилинка для очей;
3). Психологічний тренінг для батьків.

13.05.
1). Правила доброчинності «Рецепти доброти»;
2). Прогулянка- фантазія спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни;
3). Міні-лекція для батьків «Спілкування у сім’ї».

14.05.
1). Чому господарювати у природі людина має відповідально?;
2). Зарядка для очей;
3). Створення умов для розвитку і прояву потенційних можливостей учнів.

15.05.
1). Години спілкування та бесіди  до Дня Європи;
2). Зарядка для очей;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Нескінченне речення».

18.05.
1). Бесіда «Земля – наш спільний дім». Вірш Г.Малик «Зламана гілка»;
2). Правила безпеки - правила життя. Навчальний фільм для дітей;
3). Індивідуальна корекційна робота з розвитку читацьких навичок. Індивідуальна бесіда з батьками з питань виховання учня.

19.05.
1). Бесіда «Як працює ваша імунна система»;
2). «Правила дорожнього руху»;
3).

Гра «Знайди і промовчи»


20.05.
1). Подолання дитячих страхів;
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Забутий предмет».

21.05.
1). Години спілкування, бесіди: «Вишиванка – споконвічний оберіг» до Дня української вишиванки;
2). Емоції шукають виходу;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток фонематичного слуху «Луна».

22.05.
1). Години спілкування, бесіди до Дня слов’янської писемності: “Рівноапостольні Кирило та Мефодій”;
2). Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі.;
3). Індивідуальна корекційна гра на розвиток мовленнєвої та розумової діяльності «Відтворення».

25.05.
1). Життя – найвища цінність кожної людини.
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі.

26.05.
1). Слух. Як ми чуємо звук?
2). Бесіда «Від чого залежить здоров’я»;
3). Фізкультхвилинка "Весела руханка".

27.05.
1). Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Оповідання В.Сухомлинського «Бо я – людина»;
2). Розміщення в соціальній мережі Viber комплексу ЗРВ;
3). Анкетування батьків «Як ви спілкуєтесь з дитиною?». Індивідуальна бесіда з батьками учня: «Організація дозвілля молодшого школяра».

28.05.
1). Прогулянка- фантазія «У царстві квітів»;
3). Індивідуальна корекційна робота з розвитку читацьких навичок. Індивідуальна бесіда з батьками з питань виховання учня.

29.05.
1). Година спілкування та бесіди «Мій дім – споконвічний оберіг родинного вогнища»;
2). Фізкультхвилинка «Виростемо великі»;
3). Індивідуальна бесіда з батьками з питань поведінки учня.









Комментариев нет:

Отправить комментарий