Powered By Blogger

вторник, 31 марта 2020 г.

Сценарії





Сценарій:
Ведучий 1:
Перше квітня всі чекають,
Бо сміятись полюбляють.
Маєш добрі слух і зір,
Та нікому ти не вір.

Ведучий 2:
Зранку і до вечора
Вигадки лунають
І обличчя у дітей
Усмішками сяють.

На сцену вибігають два потішники в костюмах.
1-й потішник. Здрастуйте!
2-й потішник. Здрастуйте!
1-й потішник. Вітаємо вас зі святом сміху та жартів!
2-й потішники. Привітайте нас оплесками.
Зал вітає потішників.
1-й потішник. Нам без сміху просто життя немає. Сміх нам потрібен всюди і завжди.
2-й потішник. І щоб настрій підняти, кличемо вас у веселу дорогу…
Разом. Жарти й гумор - на допомогу!

Ведучий 1: Для жартів та пустощей ми запрошуемо 4-А клас. А зараз для Вас виступить 4-Б клас.
1-й потішник: Ну як, посміялися? (Глядачі відповідають.)
2-й потішник: А тепер ми пограємо.
1-й потішник:
А ну діти треба встати трішки ніжки розімяти .
С класу лиш по одному,пропоную біг в мішку..
Почали!!!
Гра музика.
1-й ведучий.
Кожен хоче шуткувати,
У день сміху жартувати,
Обдурити хоче всіх,
Не попастись нам на сміх!
Ну якщо вже і попались,
І над Вами насміялись,
То у цей день без
образ
Пожартуйте й Ви
для нас!
Запрошуємо 3-А клас
Будь ласка 3-Б клас на сцену
Для Вас співають: 

2-й ведучий.
Перше квітня в Україні
Відзначають свято сміху.
Hу, потіха! От потіха!
Наче цілий білий світ
З’їв смішинки на обід!
2-А клас будь ласка на сцену!
Запрошуємо 2-Б клас
1-й потішник – Ой, а що це ти робиш
2-й потішник – Та намагаюсь картину намалювати.
1-й потішник –Тю,та диви скільки в тебе помічників,а ну хто вміє красиво малювати?
2. Стрибаючий художник. Учасники повинні намалювати усміхнену людину, але плакат, на якому вони будуть малювати, висить високо. Доводиться стрибати для кожного штриха.
1-й ведучий:Бажаю всім на втіху
Щасливим
і невдахам,
Щоб в радісний день сміху
Ніхто ніде не плакав!
2-й ведучий: Запошуємо 1-А клас……    1-Б клас на сцену.
Гра музика, танець «Ми маленькі діти…»Г.П.Д
Ведучий 1: Дорогі друзі! Під час нашого свята ми бачили сліпучі усмішки, було чутно сміх: задерикуватий, заразливий, радісний.
Ведучий 2: Щоб легше було жити, долати дрібні труднощі – даруйте один одному щирі і добрі усмішки. І не тільки
в день гумору, а й весь рік, хай гумору не буде кінця!
1-й потішник: Вона нічого не коштує, але багато дає. Це усмішка.
2-й потішник:Вона збагачує тих, хто її отримує і не збіднює при цьому того, хто її дарує.
1-й потішник: Вона три
ває мить, а в пам’яті залишається назавжди. Посміхайтесь!
2-й потішник: Вона приносить щастя в дім, породжує атмосферу доброзичливості у ділових стосунках і служить паролем для друзів.
1-й потішник: Усмішка – бальзам для втомлених, сонячний промінчик для тих, хто впав духом, вона – найкращі ліки від неприємностей.
2-й потішник: А, проте, її не можна купити, не можна випросити, позичити, вкрасти.
Вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не подарували.
ВСІ: Усміхайтесь! Смійтеся на здоров’я!
Педагог – організатор :Більська Ірина Вікторівна.















ПОСВЯТА У КОЗАЧАТА.  
Під звуки пісні «Ой, на горі» заходять в зал діти в українських костюмах

Писарь: Є святкових днів багато,
Нам усім і не згадати…
А між ними й наше свято –
Вшанування козачат.

Гетьман: На збір, молоді козачата!   ***Заходять ДРУГОКЛАСНИКИ.
Козак 2: Чи вміємо ми, як діди працювати? Чи влучно уміємо ми жартувати? Чи здатні свій край, рідний дім захищати? Чи знаємо обряди й звичаї народу? Чи вірні ми в дружбі? Чи цінимо свободу? Чи вміємо жити по правді і згоді? Чи знаємо пісні, що звучали в народі? Чи любимо їх ми у свята співати? Чи мила нам, мова, як рідна мати?
Козак 1: Було колись – в Україні ревіли гармати,
було колись – запорожці вміли панувати.
Панували, добували – і славу, і волю.

Діти:

1.У всьому світі – кожен зна –
є Батьківщина лиш одна.
І в нас вона одна-єдина.
Це наша славна Україна!
Про Україну, рідний край,
ти завжди, завжди пам’ятай!

2.Не забувай Шевченка слів,
про горду славу козаків.
Не забувай, що ти дитина
землі, що зветься Україна.

3.Ми – дітвора українська,
хлопці і дівчата.
Хоч слабі у нас ще руки,
та душа завзята.

4.Бо козацького ми роду,                      
славних предків діти.
І у школі всі вчимося
рідний край любити.




Козак 2:Історія кожного народу має свої символи й атрибути. Народними символами України є славні сторінки козаччини.
 Козак 1:Сьогодні ми на одну мить, перенесемося в далеке минуле нашої України і помандруємо козацькими стежками. Ми перевіримо чи готові, ви, другокласники, носити почесне звання «козачата» і стати гідною зміною наших славних предків.

Гетьман:
Поведу таку я річ:
Що ви знаєте про Січ?
І про нашу Україну? –
Розкажи усім нам, сину.


5.Хоч малий я, невеликий,
Зате добре знаю,
Що край рідний – Україна.
Я її кохаю.

6.Ну, а я скажу вам прямо,
Чесно і без зайвих слів:
Хочу бути отаманом
Запорізьких козаків.

7.   Знаємо, батьку, славна Січ
ворогам ішла навстріч,
рідну землю захищала
і народ наш прославляла.

8.  Лиха ж отчий край зазнав,
не бажаємо нікому.
Людолов нас чатував,
щоб позбавить свого дому.

9. Цар Петро і Катерина
зневажали наш народ.
І тужила Україна
під п’ятою у заброд.

10. Але наш народ боровсь…
І Хмельницький в нас знайшовсь,
і Сірко, і Дорошенко,
й Полуботок, й Морозенко…

 Гетьман: Перш ніж ми зарахуємо вас до нашого козацького товариства вам необхідно пройти випробування.

11.Сьогодні свято, конкурс нині.
Сьогодні в нас козацтво тут.
І в цьому залі радість лине,
Козацькі ігри всіх нас ждуть.

12.Для боротьби ми не збирали
Ані рушниць, ані гармат.
Здоров’я й знань понабирали,
Що вистачить для всіх команд.

13.Ми прийшли сюди сьогодні,
Щоб вести запеклий бій.
Тільки, ні, не кулаками,
А в веселій, дружній грі.

Козак 2:1. Конкурс «Вікторина» ( вам потрібно  швиденько відповісти на питання вікторини)
1. Як називається зачіска козака? (оселедець)
2. Як називалось місце, де жили козаки?  (курінь)
3. Яка їжа була в козаків найулюбленішою?   (каша)
4. Як називався козацький ватажок? (отаман, кошовий)
5. Назвіть найвідомішого гетьмана України. (Богдан Хмельницький)
6. Як називався козацький човен?  (чайка)
2. «Пісня»
Козак 1: Козак без пісні, що юшка без м’яса.
Будем козаками.  
 
Ми, веселі і завзяті діти України,
Дуже любимо співати пісню солов`їну.

Приспів (2 р.):
Гей! Хто любить
Наш козацький край,
З нами пісню
Дзвінко заспівай!

Ми кохаємося гідно в українській мові.
Розцвітай, наш краю рідний, квітами любові.

Приспів (2 р.):
Гей! Хто любить
Наш козацький край,
З нами пісню
Дзвінко заспівай!

Не сумуйте, гори й ріки, не журіться, мами:
Коли виростем великі - будем козаками!

Приспів (2 р.):
Гей! Хто любить
Наш козацький край,
З нами пісню
Дзвінко заспівай!


14. В яку б не пішли ми дорогу –
Ти, пісне, над нами злітай!
Крокуючи гордо і в ногу,
Ми славимо рідний наш край!

Козак 2: А зараз подивимось чи вмієте Ви танцювати
3.Український танок(козацький марш – ми нащадки козаків)

Козак 1,2 :                                 4. Ігри-конкурси
спритних і винахідливих

1)    «Вершники» - «осідлати коня» - стула.
  
2)       «Кашоїди» (хлопці) каша, ложки.
3)      «Я – козак!» (Одягання національного одягу. Хлопці одягають, а дівчата допомагають.) – національний одяг великого розміру.
4)      «Хто швидше добереться до козацького серця?» (Дівчата змотують стрічку.) – стрічка з «серцем».

Гетьман:
Що говорить вам – «козак» –
Це крилате горде слово?
Чом завжди буває так,
Що світлішає від нього?

15. Козаки – це вільні люди!
Козаки – безстрашні люди!
Козаки – борці за волю,
За народну добру долю.

Гетьман:
Козацькому гурту ми бачиться раді. Скажіть, чи готові ви жити по правді?

Всі разом: Готові! І жити чесно будем,
і правил ми козацьких не забудем!

 16. Козак – чесна, смілива людина,
 Найдорожча йому – Батьківщина!

17. Козак – слабкому захисник,
Цінити побратимство звик!

18. Козак – усім народам друг,
І лицарський у нього дух!
   
19. Козак – це той, хто за освіту,
Хто прагне миру і блакиті!

20. Козак вкраїнську любить мову,
Він завжди здержить своє слово!

Всі разом: Щоб козацькому роду не було переводу,
 Присягаємо на вірність Україні й народу.

 21. «Я, вступаючи в ряди шкільного козацького товариства ,перед лицем своїх товаришів, перед рідною землею урочисто «клянусь» вивчати історію і традиції українського народу «клянусь», готувати себе розумово, фізично і морально заради незалежності і процвітання України «клянусь», «клянусь», «клянусь».»

Гетьман:
Вручи ж, писарю, посвідчення орлятам.
Вони ж бо від сьогодні – козачата.
А на дорогу видай Січі знак,
Хай з козачата виросте козак!

Писар і Козаки 1,2 вручають посвідчення й чіпляють значок.

 Писар:    Кіш Другокласників приймається до шкільного козацького товариства Дворічанської загальноосвітньої школи.
                                                                                        
Писарь:
 Козачат усіх щиро вітаємо!
Здоров’я і щастя бажаю!

Козаки 1,2 :
Дорогі хлоп’ята! Дорогі дівчата!
Прийняли сьогодні вас у козачата.
Із цим святом кожного вітаю!
Здоров’я і щастя бажаю!

Писарь:
Слово для привітання надається заступнику директора з виховної частини,Директору …

Гетьман: Дорогі козачата!
Бажаю вам бути багатими, як земля,
веселими, як весна,
здоровими, як вода.
І пам’ятайте:
«Воля – найкраща цінність в житті.
Вільний не може збитись в путі.
Всі ви цінуйте братерство і згоду,
Ми – не раби, ми – козацького роду.»
Педагог – організатор :Більська Ірина Вікторівна


Комментариев нет:

Отправить комментарий